12. listopadu 2012

Fitness dotazník

Ahoj :-)

Všichni určitě znáte Nikki blog. No a já jsem si vypůjčila jeden fitness dotazníček. Nebudu zdržovat, jdeme na to.


1. Kardio nebo posilování? 
Kardio

2: Jillian Michaels nebo Bob Harper? 
Určitě Jill

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina? 
Zmrzlina

4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? 
Horní
5. Lunges nebo dřepy? 
Dřepy
6. Sladké nebo slané? 
Bez slaného bych žít dokázala snadno, bez sladkého ne :D

7. Jóga nebo pilates? 
Nemusím ani jedno, ale když už tak pilates

8. Nike nebo Adidas? 
Nike.

9. Fitko nebo raději fitness doma? 
Chodím i do fitka, ale radši doma

10. Vařená nebo grilovaná zelenina? 
vařená

11. Burpees nebo push-ups? 
kliky

12. Těstoviny nebo rýže?
Rýže na stopro

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? 
Tak napůl

14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
Činky

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
Nemám čas
16. Nejoblíbenější svačinka? 
Zeleninový salát

17. Nejoblíbenjěší snídaně? 
Musli + mléko (mňam)
18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Bohužel kuskus

19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
Green day

20. Cvik, který nerad děláš? 
Burpees

21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? 
Třicet

22. Kolikrát týdně?
6x nebo 7x
23. Oblíbená polévka? 
Česneková, zelná

24. Nej ovoce a zelenina? 
Ovoce - banán, zelenina - kedlubna

25. Ryba nebo kuře? 
Kuře

2 komentáře:

  1. všechny odpovědi jsou takové nerozhodné kdybych měla odpovídat já :)
    a nepotěšilo mě,že nemáš ráda kus kus :( dneska jsem si ho koupila a chystám se ho vyzkoušet - snad mě nezklame!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že tě nezklame. Já jsem přece jen trošku mlsná :-)

      Vymazat