18. listopadu 2012

Dotazníček

Ahoj

Nějak mě ty dotazníky baví, tak sem přidávám další

1. Jakou největší blbost jsi dnes udělala ?
Ochutnala morčecí granule :D nic moc

2. Kdyby sis měla vybrat, na jaký film do kina půjdeš, který by to byl ?
Hobit (příští měsíc vyrážím)

3. Kolik máš zvířat ?
5. 4 kočky, 1 morče. Za pár měsíců, až se přestěhujeme, tak ještě pes

4. Rajčatový nebo mrkvový džus ?
Mrkvový

5. Tvůj nejvíc a nejmíň oblíbený předmět ve škole ?
Nejvíc - tělocvik, nejmíň - matika

6. Co říkají tví přátelé, že je na tobě nejlepší ?
Že umím naslouchat a dodržuji sliby

7. Ovesná nebo jáhlová kaše ?
Ovesná

8. Kolo nebo běhání ?
Běhání

9. Zuzka Light nebo Shaun T ?
Zuzu

10. Jak jsi zrovna teď oblečená ?
Šátek na krku (krásně hřeje), dlouhé triko, dlouhé tepláky, ponožky (a je mi fajn)

Už se zase těším, až bude teplo. Jenže to chvilku potrvá



2 komentáře:

  1. Hned první odpověď mě odrovnala :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. morčecí granule? :D:D já chutnala jen psí čokoládu
    rajčatový džus mi nechutná, mrkvový je fajn :)
    umět naslouchat a držet se slibů je v dnešní době chválihodné :)
    hezký článek :) dotazník ti asi čórnu!

    OdpovědětVymazat