4. listopadu 2012

10. otázek

Ahojky !
Připravila jsem pár otázek, na odlehčení o víkendu. Já si víkend užívám, protože jsem se skoro celý týden nevyspala. Tak jdeme na to.

1. Tvoje nejoblíbenější kapela ? Green day
2. Nejoblíbenější nezdravé jídlo ? Čokoláda
3. Nejoblíbenější den v týdnu ? Sobota
4. Otoč se o 180 stupňů. Co uvidíš jako první ? Nástěnku
5. Nejoblíbenější zvíře ? Pes
6. Nejdůležitější člověk v tvém životě ? Moje mamka
7. Tvoje nejoblíbenější zubní pasta ? Nemám, ale nejvíc používám Colgate
8. Nejoblíbenější české dívčí jméno ? Zuzana
9. Oblíbené roční období ? Jaro
10. Nejtrapnější seriál, který jsi kdy viděla ? Nakopni to

Pokud chcete, tak taky klidně odpovídejte !!! :-)





4 komentáře:

  1. snad sis pořádně odpočinula! :)
    já asi nemám nejoblíbenější nezdravé jídlo :D
    Nakopni to? o čem to je? :D to neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když hlídám sestřenku, tak se někdy díváme na Disney channel (bohužel) a tam to je

      Vymazat
  2. čokoládku také miluji :-*
    Jsem tvůj follower (pod jménem Alena Poláčková)
    Budu ráda, když se i ty staneš mým :)

    OdpovědětVymazat