27. října 2012

Sněží !!!!

Ahoj, tak se Vám hlásím s dnešním už druhým příspěvkem. A název mluví za všechno. Ano, tak u nás v malé vesničce konečně sněží. Ano, zima je sice moje nejméně oblíbené roční období, ale první sníh zbožňuji. Ze začátku to tady byla taková míchanice sněhu a deště, ale teď už je to pravý sníh. Když se kouknu do mého deníčku (ano i já si píšu deníček), tak minulý rok tu byl první sníh až 17. prosince. Tak to je docela velký rozdíl. Ale je pravda, že Svatý Martin se rychle blíží.
Tak si užijte sobotu !
S Jill se taky ještě hecnu !


5 komentářů:

  1. U nás celý den pršelo, ale před hodinou se to konečně změnilo na sníh. Zima je moje nejoblíbenější období. Miluju sníh a taky mám ráda mrznutí venku :D A čepice!! Miluju čepice!!! :D
    Taky si píšu deníček a myslím, že není za co se stydět.

    OdpovědětVymazat
  2. u nás padalo něco mezi sněhem a deštěm,takže to roztálo a teď je všude mokro :D
    a ta zima, brr! už sem vytáhla kozačky a zimní bundičku :)
    užij si zbytek víkendu, papa

    OdpovědětVymazat
  3. U nás nesněží :((
    tyjo, ty si pamatuješ kdy byl první sníh? .. já si pamatuju jen že předminulý rok to bylo v sobotu :D
    A začít cvičit u stolu před návštěvou, není asi nejideálnější nápad :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. U nás pršo-sněžilo :D nevím jak to mám popsat :). Ale i tak jsem si to trochu užila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Jill.. to mi připomíná, že bych měla jít cvičit.:D

    OdpovědětVymazat