3. října 2012

Jak na stehna ? (moje vlastní zkušenost)

Ahoj všichni, tak první článek o hubnutí. Je to z mé vlastní zkušenosti, takže tyto rady neberte nijak vážně, nejsem profesionál, ale na mě rozhodně zabíraly. Skoro celý život jsem měla silná stehna a toto cvičení mi pomohlo dosáhnout k štíhlým stehnům.


1. Švihadlo

Mě ze všho nejvíc pomáhalo švihadlo. Nebylo to žádných malých 50 nebo 100, ale minimálně pořádných 600 (samozřejmě ne v kuse, pauza na pití byla a kdo mi nevěří, tak si trhněte). Švihadlo není nijak extra drahá pomůcka, takže výmluva, že si nemůžete dovolit švihadlo, je celkem absurdní. Takže místo blbin - švihadlo !!!


2. Aerobic
Nemám slov, prostě jedno z nejlepších tanečních cvičení. Když není instruktor de**l, tak je to vážně super. A výsledky samozřejmě po čase vidět jsou. Moje oblíbené video, česky !!!

3. Cardio
Jo, skákání, kde stehna prostě cítíte. Skákání ve dřepu, nebo v planku. Taky účinné, ale asi nejvíc bolí.

Nemyslete si, že když budete dělat jen tyhle věci, že budete mít krásná stehna ! Já k tomu řadila Jillian a různé další cvičení. A snad nemusím připomínat, že zdravě jíst !!!!

2 komentáře:

  1. aerobic teda nedělám, dle mě ho musíš prostě dělat hodiny, aby byl nějaký výsledek. Podle mě je dobré na toto HIIT, vlastně na celé tělo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To bych potřebovala :D dělala jsem 8 let balet a stehna mi díky tomu zesílila ( paradoxně ), takže teď je trochu problém s tím něco dělat. Ale snad se jednou dočkám :)

    OdpovědětVymazat