11. října 2012

K hubnutí je dobrý vzor !

Napsat tento článek mě napadlo z mnoha důvodů. Jedním z nich je, že při hubnutí jsem měla (a stále mám) veliký vzor. Je to Avril Lavigne. Nejen, že je štíhlá a krásná, ale taky jako jedna z mála slavných osobností nedrží drastickou dietu (vzorů mám víc, ale Avril je moje nej). Druhý důvod je dnešní článek na seznamu - tady.

Takže pokud se snažíte zhubnout, najděte si nějaký vzor a nemusí to být jen slavná osobnost, ale kdokoliv z Vašich známých.


5 komentářů:

  1. Tak ta baba je uplně úžasná! :) a máš pravdu, mít vzor je důležité. Já mám pár vzorů z mého okolí :))

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta slečna se úplně změnila! Je z ní krásná baba!!! Já nemám vzor, ale mám představu o tom, co chci :)

    OdpovědětVymazat
  3. můžu se zeptat, kde je možné stát se tvým followerem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, o víkendu se pokusím něco vytvořit (doufám), teď na to není čas... Ale určitě bude

      Vymazat
  4. Ten článek je úžasný, obdivuju každého, kdo se odhodlá se sebou něco dělat a věřím tomu, že to prostě jde!!! Komukoliv, kdo chce!

    OdpovědětVymazat