25. října 2012

3 v jednom

Ahoj !

Tak našla jsem takovou kravinku pod názvem Pes nebo žena :-D. Musím říct, že jsem se zasmála.
1. Čím později přijdeš, tím víc se Tvůj pes raduje.
2. Pes si ani nevšimne, že jsi na něj zavolal jiným jménem.
3. Psi milují, když necháš na zemi rozházené věci.
4. Psi chápou, že musíš zvýšit hlas, aby Tě poslouchali.
5. Psi myslí, že jsi úžasný, i když přijdeš opilý.
6. Rodiče Tvého psa Vás obvykle vůbec nenavštěvují.
7. Na psy nemusíš čekat, až budou připraveni, jsou připraveni 24 hodin denně.
8. Když pes na Tobě ucítí jiného psa, nezačne vyvádět, jen mu budeš připadat zajímavější.
9. Když se narodí štěňata, můžeš vždycky podat inzerát na prodej.
10 Psi mají rádi jízdu v zavazadlovém prostoru.
11. Pes Tě nikdy v noci neprobudí, aby se tě zeptal, jestli si pořídíš nového psa, až umře.
12 Když se pes rozhodne, že Tě opustí, nevezme si polovinu toho, co máš.
" Kdo říká, že se štěstí nedá koupit, zapomněl na štěňata."












Tak další věc je, že jsem vyzkoušela Lembas - elfský chléb. Dlouuho jsem to odkládala, ale řekla jsem si, že už to konečně upeču. No, upečeno, výborné, chutnal nejen mě, ale i celé rodině. O víkendu jsem dělala jedny, během chvíle byly snězené, takže teď se peče dvojitá dávka :D. Kdo Lembas nezná, tak se koukněte na Julči blog a najděte si ho :)


Další a poslední věc je můj poslední měsíc s Body Revolution. Musím říct, že se do cvičení musím nutit, nebaví mě, ale teď už to nevzdám. V úterý jsem sice vynechala, ujel mi autobus a doma jako na potvoru nikdo nebyl, takže jsem musela čekat na další spoj v šest. Přijela jsem domů asi v půl sedmý (přibližně), šla jsem psát úkoly, ty jsem měla hotové v sedm a v sedm jsem jela na další cvičení. No nic, dneska to doženu. Už mám docvičený Workout 9 ráno (mám prázdniny - jupí), tak se hned vrhnu na ten zmeškaný 10.

Koukám, že jsem se rozepsala, konec, jdu cvičit, mějte se !

3 komentáře:

  1. no jo, psi jsou miláčci :)
    vtipných dvanáct bodíků! :D
    na Lembas se určitě mrknu :) nikdy jsem o nich neslyšela, díky za typ
    teď už to přeci nevzdáš! :) držím palce k brzkému dokončení
    měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za pochvalu článku :)
      to jsou ale misky od BeBe, od Emca mám taky :) ale ty jsou trošku větší

      Vymazat
  2. To s těma hafanama znám, to je super :D :D pobavilo mě to :D

    OdpovědětVymazat