8. září 2012

Zasloužený víkend, únava, filmy...

Konečně víkend, no jo, tak škola už zas bohužel začala. Ale vždycky začne práce nebo škola, tak co... Na zahradě jsem dneska pomáhala, vozila šutráky (docela těžký), takže jsem si trošku zaposilovala. Musím říct, že skoro násilím jsem se donutila zacvičit Body revolution, protože se mi vážně do ničeho nechtělo. Dnes jsem nějak unavená... No, tak aspoň zítra je neděle, takže zasloužený relax - možná.


Možná si pamatujete, jak jsem vám nedávno psala o tom Losing with Jillian, tak dneska jsem shlídla jiný díl, který je víc známý - The biggest loser - sice jenom jednu část, protože já když dlouho sedím, tak mě hrozně bolí zadek (a nejvíc na měkkých křeslech). Je to docela nářez, ale Losing se mi líbilo víc. Tohle pro mě prostě bylo moc rozházený, ale samozřejmě za shlídnutí to stojí.

No a taky jsem si večer s rodinou dopřála komedii - Ace Ventura 2, tak byla sranda, nedokážu pochopit, jak se můžu smát takový kravině, když mi je patnáct, no asi tu střelenost máme v rodině, tak se mějte !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat