24. září 2012

Body Revolution - Week 1 - 4

Takže protože jsem dokončila první měsíc Body Revolution (huráááá) tak jsem se rozhodla dát sem hodnocení.


Všechny workouty ještě nebyly tak drsné, jak jsem si už dneska vyzkoušela při 5. workoutu (vážně nářez).








Workout 1 - Lehké, zábavné, velmi se mi líbilo, že se dostalo na posilování skoro všech partií, rozhodně na ty nejdůležitější se dostalo :-)
Workout 2 - První workout, kde posilujete s gumou, více posilování na zadek a stehna,  které potřebuji.
Workout 3 - Už trošku náročnější než první 2 workouty, ale dá se to v pohodě zvládnout. Je zde i trošku prvků z jógy.
Workout 4 - Můj nejoblíbenější workout v této fázi, příjemná atmosféra, cvičení super. Pokud jste cvičili, vzpomeňte si na ten břišák, ooooouu
Cardio 1 - Jelikož jsem vyzkoušela všechny 3 cardia, tak můžu říct, že 1. mě bavil ze všech nejvíc. Ale zase se u něj spaluje nejmíň kalorií.

A jak se líbila 1. fáze Vám ? Mě teda moooooooc


Žádné komentáře:

Okomentovat