9. září 2012

Můj hubnoucí příběh

Nikdy jsem nebyla štíhlá, baculatost máme v rodině. Ale v 12 letech se všechno ještě zhoršilo. Začala jsem víc se sladkým a navíc se mnou začala nenápadně lomcovat puberta, takže se mi rozšířily boky a narostl zadek. Začalo také více reagovat okolí, takže jsem byla nešťastná. Ve 13 jsem se rozhodla s tím něco dělat, takže jsem ze 67 kg za 3 měsíce zhubla na 56 kg. Tento blog jsem založila, abych měla větší vůli a nepřestávala s tvarováním stehen a břicha.

5 komentářů:

  1. Moc Ti držím palečky, mě je o 13 let víc než Tobě a jde mi to ještě hůř, ale nevzdávám to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to zvládneš :-) máš velkou podporu nejen u mě :-)

      Vymazat
    2. To je milé :))))) njn, nikdo nemládne a třicítka je na krku :D

      Vymazat
  2. Hodně štěstí, držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom stejně - konečně jsem začla bojovat ve svou váhou a objevila kouzlo zdravého životného stylu. :)

    http://ilove-eff.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat