3. září 2012

Losing it with Jillian

Tak dnes jsem našla zajímavé pořady, kde je Jillian. Jill vždy jede k jedné rodině na jeden týden a dostane z nich to nejlepší. Pořady trvají něco kolem čtyřiceti minut, já jsem u toho seděla s mojí kočkou v klíně a s ledovou vodou v ruce :D. Pokud tedy máte čas, tak aspoň jedno stojí za shlédnutí.
Všechna videa najdete zde.


Jak jste začali s novým školním rokem ? No snad dobře. Piště, zajímá mě jak se máte :-). Ještě sem přidám poslední jídelníček z prázdnin. A to 2.9.
Snídaně - borůvky s mlékem
Oběd - Ryba+brambory+kapusta
Svačina - bílý jogurt, rajče
Večeře - zelná polévka
Pití - voda
Pohyb - Jillian Michaels - Cardio kickbox, Zuzana Light - Zwow 25
Nemyslete si, že se každý den řídím zdravou stravou. Občas sem tam nějaká ta ňamka je. A myslíte si, že jsem další, kdo se zamiloval do cvičení Jillian ? Tak to je pravda :D

Žádné komentáře:

Okomentovat