27. srpna 2012

27.8. + Abs with Dena

Jídelníček
Snídaně - 1 hruška, bílý jogurt
Oběd - čočka+vajíčko+obloha
Svačina - Zeleninový salát
Večeře - česneková polévka
Pití - voda
Pohyb - Body Revolution - Workout 1, 15 minut posilování bříška
No když jsem si šla dělat salát, tak jsem se docela bála, že už nic nebude, totiž u nás je riziko, že všechno hned zmizí. No naštěstí tam teda ještě nějaká dobrá zeleninka byla, takže jsem jí dopotřebovala :D. Taky jsem odstartovala body revolution, baví mě víc než shred. 

Na youtube jsem našla dost zajímavé cvičení. No, ne nijak zajímavé, ale prostě mě zaujalo. Cvičí tam mladá slečna Dena a nemá jen posilování na bříško, ale i cardio atd. Toto video trvá osm minut, nebude tam asi nic, co byste neznali, je to takové typické posilování na bříško, ale i tak hezký. Takže jestli chcete, tak vyzkoušejte. Klikni






1 komentář:

  1. Ona fakt cvičí na hlíně?? :D Brutál holčina :D Je fakt, že cvičení na břicho - toho není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat