17. prosince 2012

FIT YOUTUBE

Čus bus.
Vím, že jsem se dlouho neozvala, ale neměla jsem co psát. No, na dnešek jsem připravila pár zajímavých osobností na youtube. Není to jen Zuzka Light, kdo má super cvičení.

Melissa Bender - Slečna, která má neustálý úsměv na tváři. Její tréninky jsou většinou dlouhé tak čtvrt hodiny, někdy kratší, někdy delší. Většinou vám postačí jedna věc, buďto míč, nebo činky, intervalový časovač... S Melissou se cvičí velmi dobře a zapotíte se. Zvládnou jak začátečníci, tak i zkušení.

Tatiannamania - Též mladá slečna, která vás šetřit nebude. Cvičení jsou dlouhá většinou 30 minut. Některá cvičení jsou hodně podobná BodyRocku a to znamená i podobné potřeby. Kanál je velmi přehledný, najdete si tam cvičení, které zrovna potřebujete. Pokud jste začátečník, slečna vám předvede začátečnické cviky.

DivaSlimsDown - Na tomto kanále nenajdete cvičení, ale slečnu, která hodně zhubla. Najdete její rady, jak ona zhubla, no mrkněte se.

Power Girl Fitness - Tenhle kanál mě nijak nenadchl, ale dávám ho sem proto, abyste si na něj udělali vlastní názor. Co si o hodně mladých slečnách myslíte ?

Cvičte, zdravě jezte a nezabijte se na ledě !

2 komentáře:

  1. Ty mladý holky jsou brutální, já v jejich letech si snad hrála ještě s panenkama :D rozhodně neměla teda takovou postavu, trošku drsný...

    OdpovědětVymazat
  2. "Cvičte, zdravě jezte" :) ano,ano

    OdpovědětVymazat